středa 8. října 2014

Kdo vlastně jsme?

We.

Tak tohle jsem já! Jmenuji se Viki:)
                            Je mi 14 let a chodím do deváté třídy základní školy:)
Mám dva sourozence: ségru Janičku
                                  bráchu Kubu
      Bydlím v Brně:)                                    
                    A teď pozor jsem nezadaná:D                              
 Doufám že tohle vám o mě stačí:)    
                                 Snad nepotřebujete vědět moji velikost boty atd...:DDD  
   Ale teď už dost o mě a poznejte i niki:)



Takže tohle jsem zase já! Jmenuji se Niki:)
                       Je mi 14 let a chodím taky do deváté třídy základní školy:)
Mám jednoho sourozence: bráchu Pavlíka   
Bydlím taky v Brně:)                                   
A jsem taky nezadaná :)                             
Doufám že tohle vám  o mě bude stačit:D    






Takže tohle je stručné seznámení s námi:) Budeme rádi za vaše komentáře:) Děkujem a čau příště:))



3 komentáře:

  1. Ahoj holky, zapsaly jste se ke mně do affs...
    Beru vás!
    Těším se na články.
    Nezpomeňte si mě zapsat, ahoj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouváme se, že si tě zapisujeme až teď, ale složitost ve škole:D teďkom budeme už aktivní víc a víc.:)

      Vymazat
  2. PS: Na mém blogu jsou dva důležité články: vyhodnocení kontroly affs a rozdělení affs. -
    http://vaja121.blog.cz/1411/vyhodnoceni-kontroly-affs-rijen
    http://vaja121.blog.cz/1411/affs-rozdeleni-listopad#komentare

    OdpovědětVymazat