úterý 4. listopadu 2014

Halloween trošku opožděně? (1)

Ahoj, dnešní článek bude věnován tzv. "opožděnému halloweenu" :D
  Napadlo mě že bych vám dala nějaký ten typ na úplně jednoduchou a zajímavou masku, kterou si jednoduše uděláte doma a nic k ní kupovat nemusíte:))
  I když už halloween skončil někteří ho slaví celý listopad, takže si myslím, že pozdě rozhodně není :'))
  A teďka už zase moc moc kecám, což mi připomíná že je to součást mé pohahy...blablabla Niki !Drž hubu! ale prostě ...TICHO! dobře jdeme na to:)


->>> celý článek




JAK NA KREV?
-med
-tempera nebo barvivo
-granko

-> pozor, med musí být tekutý takže pokud ho máte "spojený" :DDD ano ano no prostě tvrdý tak ho nechte rozpustit:)
-> místo temper lze použít i barvivo, ale myslím že tempery má každý doma (já namíchala 2 odstiny červené tak aby se rovnaly krvi)
-> poté přidáte granko a zamícháte'))

Co S PLETÍ?
-> pleť udělejte asi tak jako normální rutinu akorát si udělejte výrazné linky a rudou rťěnku, ten kdo se nemaluje tak alespoň zapudrujte, lépe to pak drží:))
-> až budete nanášet "krev" tak pozor aby se nedostala do očí.
-> já to nanášela asi tak, že jsem si vzala "špejli do uší"  <- fakt lol.:'D a dala ji do koutku oka no a kapka stekla. Pokud by kapka nechtěla stéct což se mi stalo, tak si prostě pomožte, čáry si udělejte a nakonci dodělejte kapku.:)

xoxo. *N



3 komentáře:

  1. Holky vypadáte úžasně!
    Úž mne vaše články chyběly. Jsme teda affs? :O:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme!!:)) ano máme tě napsanou v menu :)) Komentování hned napravíme! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádherný blog :)
    Ty fotky jsou mega .. ta krev.. ou (y)

    OdpovědětVymazat